
“We doen er met het team alles aan ons productassortiment op een zo informatieve, begeleidende, maar vooral ook aantrekkelijke manier te vertalen naar de klant. We gaan tot het uiterste om de boodschap keer op keer zo creatief mogelijk te brengen, zowel door een originele copy als visueel tot de verbeelding sprekend artwork. We denken verder dan onze neus lang is en dat onderscheidt ons echt van de rest.”
“Hoe verspreiden we die boodschap? Via een weloverwogen omnichannel strategie waarbij we naast de traditionele- ook steeds op zoek gaan naar innovatieve marketingtactieken. Pro-activiteit, creativiteit en innovatie wordt bij X²O echt aangemoedigd en dat maakt het elke dag leerrijk.”
“Doordat elke product marketeer een afgebakend assortiment managed, zijn we echte productexperts geworden en weten we perfect hoe we een bepaald product in de markt moeten positioneren. Je bedenkt, werkt een project van A tot Z uit en realiseert het ook effectief waardoor je je extra betrokken voelt. Het voelt echt aan als je kindje… Het is uiteraard minstens even belangrijk om op de voet te volgen of je inspanningen ook renderen en wat de ROI of impact van je marketingacties is om te optimaliseren waar nodig.”
“Uitdagingen zijn er steeds te over. Geen dag is hetzelfde wat zorgt voor een heel gevarieerde job en dat maakt het echt uitdagend.”
“Als teamlid krijg je alle kansen om te groeien. Elke medewerker heeft zijn eigen sterktes en die worden extra benut. Je krijgt verantwoordelijkheid, leert van elkaar en wordt gecoacht waar nodig om je groeipotentieel te stimuleren. X²O telt ondertussen 27 showrooms, blijft groeien en inzetten op expansie. No need to say dat dit heel wat kansen met zich meebrengt.”
“Vanaf de eerste dag merk je al dat X²O een bedrijf is met een enorme teamspirit en drive! Iedereen streeft naar hetzelfde doel en helpt elkaar met volle ‘goesting’! De neuzen staan allemaal in dezelfde richting."
"Communicatie is key, zeker in een job als de mijne. Bij X²O hanteren we daarom korte communicatielijnen en een horizontale structuur. Je maakt deel uit van een hecht team en er heerst een open sfeer waar ruimte is voor een grap en een grol, ook bij de CEO of Retail Director.”
Kopjes koffie per dag
X²O showrooms
Pooltornooien per week
Fietstochtjes per week
X²O funday per jaar
Opleidingen per week